fredag 18 december 2020

Butiken Stänger Helt

 


Jag vill börja med att berätta att jag idag har tagit beslutet att stänga ner Sportfiske i Tranås Butiken helt. Min tanke var så sent som i eftermiddags att ha butiken öppen i 5 dagar till, till och med den 23:e December, men efter Regeringens och Folkhälsomyndighetens nya restriktioner så väljer jag idag att stänga ner butiken helt. Detta är ett självklart beslut och nu gäller det att få stopp på denna pandemi.

I och med att jag redan har startat upp en Webb-shop så kommer numera Sportfiske i Tranås att fokusera på E-handel och jag hoppas att ni som kunder fortsätter att handla hos oss. Om ni önskar hemkörning i och omkring närområdet till Tranås kommun så kan vi erbjuda detta. Fram till och med Nyår så kommer vi att fortsätta utförsäljningen i Webb-shopen med 55% rabatt på hela sortimentet (finns en rabattkod på hemsidan). www.sportfiskeitranas.se

Jag vill avsluta detta inlägget med att tacka er alla kunder som har besökt butiken under dessa åren och ni är välkomna att kontakta mig om ni önskar hjälp med något inom sportfisket även i framtiden.

Skitfiske till er alla och hoppas att vi syns vid något fiskevatten i och omkring Tranås.

Tack !!!

/ Niklas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar